باربد مامان و باباباربد مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

شاهزاده کوچک من

شروع هفته 18 و پايان 4 ماهگي

1392/12/7 9:09
نویسنده : مامان ندا
344 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماماني

قربونت بشم امروز 4 ماهگيت تموم ميشه و به اميد خدا ميري تو ماه پنجمت...

ايشالا با كمك خدا بتونيم دو تايي با هم اين 5 ماه باقيمونده رو هم پشت سر بذاريم.

اين چند روز خيلي نگران بودم و دپرس و اصلا حوصله هيچكاري رو نداشتم، حتي از خونه هم بيرون نميزدم آخه از نظر مالي يه كم مشكل پيدا كرده بوديم. نه به بابايي حقوق ميدادن و نه به من ولي بالاخره خدا رو شكر دلشون به رحم اومد و فيشاي حقوق ما رو دادن و بايد ببينيم كي به بابايي حقوق ميدن خيلي خوشحال شدم چون الان هم ميتونيم يه كم خريد كنيم هم اينكه براي شما كمي وسيله بخريم.

امروز اولين روزي بود كه من صبحانه رو توي خونه خوردم چون بابايي ساعت 6 رفت سركار و منم ديگه بيدار شدم و يه صبحانه عالي واسه پسر قشنگم درست كردم كه بخوره و قوي بشه.سركار هم كه اومدم يه ليوان پُر آب ريختم گذاشتم سر ميز كه هر چند دقيقه يه بار بخورم آخه شنيدم آب براي شما خوبه.

خلاصه جونم برات بگه ماماني كه يه دفعه احساس كردم مثانه م داره ميتركه، حالا در به در بگرد دنبال كليد سرويس بهداشتي... هيشكي نداشت انقدر زنگ زدم و انقدر بالا و پايين رفتم تا بالاخره كليد رو گير آوردم. اينم از اداره ما كه هيچيش مثل اداره هاي ديگه نيست.

بهر حال از يكي از بچه ها كليد رو قرض كردم تا برم از روش يكي درست كنم كه اميدوارم ديگه گمش نكنم.

پسر نازم اين چند روز اصلا تكون نخوردي كه ... مامان دلش براي وول خوردنات تنگ شده قربونت برم HippieBaby Girl

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ترنم
7 اسفند 92 12:12
سلام شما خوبی؟ ممنون بهم سر زدی ایشالله 5 ماه باقی مونده هم بخوشی تموم بشه خوشبحالت پسرت ورجه وورجه میکنه من که دلم ضعف میره ولی تنبل خان مامانشو اذیت میکنه دلم بیشتر براش تنگ بشه
مامان ندا
پاسخ
سلام عزيزم خواهش ميكنم ايشالا پسر من كه انقدر تكون ميخوره از حالا كه ترس ورم داشته نكنه بيش فعال باشه نگران نباش گلم شما هم بالاخره حركتاشو احساس مي كني و لذت ميبري همينكه سالم و سلامت باشه مهمه. خيلي خوشحالم كه با وبلاگت آشنا شدم عزيزم
علی
9 اسفند 92 15:52
مبارکت باشه عزیزم ......
مامان ندا
پاسخ
مرسي بابايي
ترنم
11 اسفند 92 8:51
سلام مامان فرشته کوشولو حال پسملت چظوله؟ هنوزم شیطونی میکنه
مامان ندا
پاسخ
سلام ترنم جون خوبه اتفاقا همين چند دقيقه پيش چند تا ضربه پشت سر هم بهم زد و جلوي همكارام ضايعم كرد فسقلي تو چطوري عزيزم؟ شرايط جسميت خوبه؟ هنوز وروجك تنبلت تكون نميخوره؟
ترنم
24 فروردین 93 9:50
سلام عزیزم تو خوبی؟ پسر شیطونت چطوره فسقلی عجب بلایی شده والا شرایط جسمی من عالیه خودمو چشم نزنم البته یه مدت کمر درد گرفتم ولی حالا خوبم پسرم گاهی یه تکونایی میخوره اونم فکر کنم غلط میخوره لگ نمیزنه ولی دلم میخواد لگد بزنه