باربد مامان و باباباربد مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

شاهزاده کوچک من

مامانا کممممممک ...

1393/8/24 1:52
نویسنده : مامان ندا
642 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبم و مامانای مهربون

ازتون کمک میخوام و به تجربه هاتون خیلی نیاز دارم.

دو ماه دیگه باید برم سرکار، خواب شبم خیلی بده و در کل خیلی سبکه... اگه شب بد بخوابم سرکار همش چرت میزنم و کلاً تا انتهای روز با سردرد (میگرن شدید) دست و پنجه نرم میکنم. اینها رو یه ور داشته باشید...

از یه طرف دیگه به خاطر همین مشکل باربد رو تقریبا از هفته سوم کنارم تو تخت میخوابوندم تا شیردهی بهش راحتتر بشه.به شدت بهم وابسته شده و وقتی من کنارش نباشم مرتب از خواب میپره.

قصد دارم برنامه خوابش رو تنظیم کنم تا عادت کنه خودش خواب بره خیلی زیاد توی اینترنت سرچ کردم و همه روش ها رو امتحان، جواب نگرفتم. با اینکه وقتی از خواب بیدار میشه کنارشم و هم نوازشش می کنم و هم باهاش حرف میزنم ولی فایده نداره که نداره، خیلی زیاد گریه میکنه به حدی که فکر میکنم هر آن خدای ناکرده خفه میشه و مجبور میشم بغلش کنم.

میدونم تقصیر خودمه غمگین

نمی دونم چکار کنمغمناک تو رو خدا اگه راه حلی به ذهنتون میرسه حتما بهم بگید.

ممنون از محبتتون محبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ترنم
25 آبان 93 9:06
سلام عزیزم من کاملا درکت میکنم چون مرخصی زایمان نداشتم و دو هفته بعد از زایمان رفتم سر کار شب وقتی بیدار بشم دیگه خوابم نمیبره و سر درد شدیدی میگیرم البته پسر من شیرخشکیه ولی خوب شب باید پاسم براش شیرو آماده کنم برا اینکه خواب از سرم نپره چشمامو میبندم بهش شیر میدم لحظه هایی باز میکنم خفه نشه دوباره میبندم وقتی میخوام بخوابونمش روسریمو میزارم رو پیشونیش یا خیلی آروم با انگشت دست میکشم رو ابرواش چشماش سنگین میشه البته همزمان تکونش میدم و پستونک هم دهنش میزارم شما سینه خودتو بزار بخوره امتحان کن بببین جواب میده راستی بری سر کار شیشو چیکار میکنی؟ شیر خشک میدی؟
مامان ندا
پاسخ
سلام ترنم جون خوبی؟ من که وقتی دیدم بعد از چند روز رفتی سرکار خیلی برات ناراحت شدم ایشالا برای بعدی حسابی از مرخصی زایمانت استفاده کنی والا گاهی اینکارو میکنم ولی خوب میترسم بزرگتر که شد هم به این کار عادت کنه دوست دارم خودش بتونه بخوابه هر چند که خودمم اصلا تحمل ندارم ازش دور باشم مجبورم بهش شیر خشک بدم چون نمیشه شیر زیادی دوشید. البته اداره م نزدیک خونه س میتونم مرخصی ساعتی بگیرم ولی خوب هر روز نمیشه اینکارو کرد.ما مامانای شاغل بچه هامون متاسفانه اول و آخر شیر خشکی میشن.
مامان صفورا
28 آبان 93 17:30
نمیخوام دلسردت کنم ولی من کارمو کنار گذاشتم الان بیمه بیکاری استفاده میکنم تجربه هم صفرررر
مامان ندا
پاسخ
وااااااای نگو تورو خدا من اگه کار نکنم دیوونه میشم خیلی سخته ...