باربد مامان و باباباربد مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

شاهزاده کوچک من

ثبت خاطرات سه ماه گذشته

1392/11/21 9:01
نویسنده : مامان ندا
173 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قندك مامان

الهي كه من قربون اون دستاي كوشولوت برم عزيزملبخند

از روزيكه دارم خاطراتتو مي نويسم خيلي ناراحتم ناراحت كه چرا نتونستم از روز اول همه اتفاقات رو ثبت كنم ولي بالاخره تصميم گرفتم هر چند روز يكبار تا جاييكه حافظه م اجازه ميده اتفاقاتي رو كه يادم مونده براي نفسم به يادگار بذارم تا بعداً ها كه بزرگ شدي خودت بياي و بخونيشون و لذتشو ببري

خيلي دوست دارم زندگي من قلب

اينم يه خرس خوشمل واسه يه ني ني بلا

اينم يه خرس خوشمل واسه يه ني ني بلا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

علی
21 بهمن 92 13:18
قربونت برم عزیزم
علی
22 بهمن 92 22:45
سلام همسر عزیزم و جوجه ی بابا جوجه ی بابا این روزها مامانی خیلی اذیته و من خیلی ناراحتشم ..... آرزو میکنم هر چی زودتر حالش خوب بشه هر دو تاتون رو دوست دارم
مامان ندا
پاسخ
مرسي بابايي مهربوناگه تو نبودي كه من نميدونستم چطور بايد اين دوران رو پشت سر ميگذاشتم عزيزم ما هم دو.ستت داريم
علی
22 بهمن 92 22:48
.: باربد تا این لحظه ، 3 ماه و 14 روز و 10 ساعت و 42 دقیقه و 14 ثانیه تو دل مامانشه :. من عاشق این لحظه م ..... شمارش به دنیا اومدن باربــــد عزیزم الان سه شنبه 22 بهمن 1392 ساعت 22 و 44 دقیقه س
تنها
21 خرداد 93 19:56
خيلي خوبين
مامان ندا
پاسخ
ممنون از لطفت