باربد مامان و باباباربد مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

شاهزاده کوچک من

شروع خريد سيسموني

1392/11/19 9:45
نویسنده : مامان ندا
161 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

ميدونم وبلاگ گل پسرم شايد هنوز هيچ خواننده اي نداشته باشه ولي به همه عزيزايي كه در آينده قراره خاطرات عشق كوچولوي منو بخونن از همينجا خوش آمد ميگم و اميدوارم هميشه حالشون خوب خوب باشه.لبخند

پسر قشنگم جونم برات بگه كه امروز صبح وقتي بعد از يه خواب شبانه بد و همراه با سردرد وحشتناك بلند شدم و داشتم آماده ميشدم كه برم سركار، با سر و صداي زيادي كه كردمنیشخند بابايي هم بيدار شد و وقتي ديد به زور دارم زيپ شلوارمو ميكشم بالا (آخه عزيز دلم شما ديگه داري كم كم بزرگ ميشي و ماماني هي داره چاق تر ميشه و لباساشم تنگ تر) بهم گفت كارم كه تموم شد با هم ميريم بازار هم يه شلوار راحتتر بخر و هم اينكه واسه شما عشق زندگيمون يه مقدار وسيله بخريم منم كلي خوشحالي كردم و ذوق مرگ شدم خنده

قربون بابايي مهربون و دوست داشتنيت برم كه انقدر به فكر ني ني و مامان ني ني شه قلبقلب

خدايا همه باباهاي خوب رو واسه بچه هاشون حفظ كن... آميييين

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

علی
20 بهمن 92 10:05
سلام به روی ماه نی نی کوچولـــو و مامان مهربونش از اینکه وقایع این دوران رو داری مینویسی ، خیلی خوشحالم این و بدون که من هر روز صفحه قشنگت رو دارم میخونم و عاشقانه دوستتون دارم از خدای عزیز بسیار سپاسگذارم به خاطر داشتن همه لطف هایی که بهمون داره
مامان ندا
پاسخ
مرسي باباجون از اينكه انقدر عاشقانه حمايتمون مي كني دوست داريم
علی
21 بهمن 92 7:45
تنها
21 خرداد 93 19:55
سلام وبلاگت خيلي قشنگه البته منم وقتي ني ني داشته باشم حتما يه وبلاگ خوشمل براش درست ميکنم عزيزم براي منم دعا کن مامان بشم
مامان ندا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی که به وبلاگ پسرم سر زدی نگران نباش، به امید خدا شما هم مادر میشی و طعم شیرینش رو با وجود تمام سختی هاش می چشی بازم به ما سر بزن