باربد مامان و باباباربد مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

شاهزاده کوچک من

اعتراض به نی نی وبلاگ

1393/2/25 10:11
نویسنده : مامان ندا
206 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم

امروز خیلی از دست نی نی وبلاگ عصبانی هستم.

از وقتی یه سری تغییرات به وجود آورده همه چی به هم ریخته الان دو باره من دارم برات مینویسم و هر دوبار هم یادم میره یه کپی از نوشته ها بگیرم. همینکه تموم میشه نوشتنم و دکمه ثبت رو میزنم یا قطع میشه یا پاک میشه تو دو تا پست قبل هم همینطور شده بود نمیدونم واسه دوستای دیگه وبلاگیت هم پیش اومده یا نه! ولی من که واقعاً ناراحت شدم و تصمیم گرفتم دیگه خاطراتت رو تو یه دفتر ثبت کنم...

اینهمه آدم انرژی میذاره و مینویسه آخرش هیچی...

 

پسندها (4)

نظرات (4)

ترنم
27 اردیبهشت 93 8:46
آخی عزیزم شاید نت مشکل داشته برا من اینجوری نبوده آخه خو اینجا ما هم دوست داریم از پسرت بدونیم ما رو بی خبر نزار عزیزم
مامان ندا
پاسخ
نمیدونم والا آخه سرعت نت اداره ما خیلی بالاست ولی وقتی با اون سرعت هم براش نوشتم باز اینجوری شد چشم سعی میکنم دوباره بنویسم عزیزم
ترنم
29 اردیبهشت 93 8:49
آفرین آبجی خوب
ترنم
3 خرداد 93 8:34
عزیزم ما رو تنها نزار بازم از گل پسرت بنویس برامون
ژاله مامان آیدl
5 خرداد 93 18:27
مامانی دوست داری اتاق نینی شیک و تک باشه یه سری به کادو نمدی بزن kadonamadi.blogfa.com حلقه اسم ، آویز ،گیفت تولد ، گیفت دندونی ، گیفت عید .... هر کدی که دوست داشتی برام تو سایت پیغام بزار تا قیمتشو بگم آدرس ایمیل یا وب سایتتم حتما برام بنویس