باربد مامان و باباباربد مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

شاهزاده کوچک من

پايان هفته 24

1393/1/27 12:16
نویسنده : مامان ندا
224 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااام ماماني

امروز رفتيم توي هفته 25 ، هورااااااااااااا هورا هوراهورا

ديگه كم كم هفته ها دارن ميگذرن، دوست دارم اين سه ماه باقيمونده هم سريعتر بره و زودتر بگيرمت تو بغلم

ديگه الان خيلي قشنگ حست ميكنم و تو خيالات خودم باهات روزامو ميگذرونم

نفس مامان از اينكه با اومدنت بهم انرژي دوباره دادي نمي دوني چقدر خوشحالم و چقدر زياد خدا رو شاكر...

فردا قراره با خاله سارا بريم لباس ببينيم ،اون خيلي واردتر از منه و سيسمونياي اهواز رو كاملا بلده چون قبل از من يه پسر به دنيا آورد كه البته زياد زنده نموند و زود از پيشش رفت گریه و ما رو هم خيلي ناراحت كرد. ولي خوشحالتر شدم وقتي شنيدم دوباره بارداره و از نظر سن بارداري فقط يك ماه از من كمتره.

اميدوارم خدا همه ني ني ها رو براي پدر و مادراشون سالم و سلامت نگه داره ...

دوست دارم پسر نازنينم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نازنین زهرا
27 فروردین 93 13:25
مبارک باشههم 25 هفتگی هم خرید لباس انشالله همه نی نی سلامت بدنیا بیان و سلامت بمونن
مامان ندا
پاسخ
مرسي مامان مهربون انشااله، همينطور واسه شما
ترنم
30 فروردین 93 8:36
ایشالله این سه ما هم زود زود بگذره و گل پسرامونو بغل کنیم منم شه شنبه 25 هفته میشه
مامان ندا
پاسخ
ايشالا ترنم جان
علی
31 فروردین 93 15:23