باربد مامان و باباباربد مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

شاهزاده کوچک من

لالايي

1393/1/30 9:51
نویسنده : مامان ندا
282 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزيز دل مامان، سلام شيريني زندگيم

اين دو سه روز خيلي وروجك شده بودي لبخند حسابي شيطنت كردي... و ماماني عاشق همين ورجه وورجه هاته قلب

عزيزم امروز ميخوام يكي از آهنگايي كه ماماني خيلي دوسش داره و تقريباً هر روز گوشش ميكنه رو برات بذارم...

يه كم غمگينه ولي خيلي قشنگه

ماماني قربونت بره بذار دنيا بياي انقدر برات لالايي هاي خوشگل ميخونم كه آروم خوابت ببره و من يه دل سير به صورت ماهت نگاه كنم.

حالا آروم تو دلم بخواب عزيزم چون ماماني داره اينو برات زمزمه ميكنه ...

لالايي كن بخواب
خوابت قشنگه
گل مهتاب شبا هزار تا رنگه
يه وقت بيدار نشي از خواب قصه
يه وقت پا نذاري تو شهر غصه
لالايي كن مامان چشماش بيداره
مثل هر شب لولو پشت ديواره
ديگه بادبادك تو نخ نداره
نمي رسه به ابر پاره پاره

لالايي كن لالايي كن
مامان تنهات نمي ذاره
دوست داره دوست داره
ميشينه پاي گهواره

همه چي يكي بود و يكي نبوده
به من چشمات ميگه
دريا حسوده
اگه سنگ بندازي
تو آب دريا
مياد شيطون با ما
به جنگ و دعوا
ديگه ابرا تو رو از من ميگيرن
گلاي باغچه مون بي تو ميميرن

لالايي كن لالايي كن
مامان تنهات نمي ذاره
دوست داره دوست داره
ميشينه پاي گهواره

لالايي كن لالايي كن
مامان تنهات نمي ذاره
دوست داره دوست داره
ميشينه پاي گهواره

لالايي كن لالايي كن
مامان تنهات نمي ذاره
دوست داره دوست داره
ميشينه پاي گهواره

پسندها (1)

نظرات (3)

ترنم
30 فروردین 93 10:18
]چه قشنگ راستی روزت مبارک مامانی
مامان نازنین زهرا
30 فروردین 93 15:39
روز مامان به همه مامانا مبارک
مامان ندا
پاسخ
به شما هم مبارک مامان مهربون
علی
31 فروردین 93 15:22
قربون مامان مهربون ببخشید تو این چند وقت نمیتونستم برات بنویسم خودت خوب میدونی که چقدر سرم شلوغه اینم میدونم که پسر قشنگم از همین الان حس میکنه که چه مامان مهربونی داره دوستتون دارم و روزت مبارکــــــــــــــــــــــــــــــ
مامان ندا
پاسخ
مرسی بابایی مهربون من و نی نی هم کاملاً شما رو درک می کنیم و خیلی دوست داریم