باربد مامان و باباباربد مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

شاهزاده کوچک من

هفته 15

1392/11/17 9:44
نویسنده : مامان ندا
225 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره به هفته 15 رسیدم خیلی سخت گذشت حالت تهوع سبزو بیخوابی خمیازهاز یه طرف، سوزش معده شدید هم که شبا بدتر میشه از یه طرف دیگه. تو این مدت یه بارم کارم به بیمارستان کشید و چند روز طول کشید تا به حالت عادی برگردم . بدنم خیلی ضعیف شده چون هنوز نتونستم درست و حسابی غذا بخورم.امیدوارم یه کم حالم بهتر بشه تا بتونم به فسقلی خوشگلم برسم.

ولی گذشته از همه اینا فهمیدن جنسیت نی نی کوچولو انقدر برام لذت بخش بود که باعث شد تحمل شرایط گاهی برام راحتتر بشه.همیشه دوست داشتم اگه قراره خدا بچه ای بهم بده دختر باشه ولی از وقتی باردار شدم یه حسی همش بهم می گفت این فرشته ما که خیلی دوسش داریم پسره و حدسمون هم درست از آب دراومد و قراره یه پسر قند عسل خوشگل بیاد و زندگی من و علی رو پر از شادی کنه. الهی که مامان قربونت بره عسلمماچقلب

خیلی دوس دارم از اول همه اتفاقات رو تک تک برای پسرم بنویسم ولی خوب، هم وقت کم دارم هم اینکه انقدر حالم بد میشه که دیگه نای نوشتن ندارم. اما سعی می کنم هر چند روز یکبار اتفاقاتی رو که میفته براش ثبت کنم تا اونم بدونه تو این مدتی که تو دلم بوده بیرون چی گذشته...

الانم خیلی گشنمه باید برم صبحانه بخورم پس تا بعد ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)